Transavia, una dintre cele mai cunoscute afaceri de familie și liderul pieței de carne de pasăre din România, aniversează anul acesta 30 de ani de activitate atât pe piaţa românească cât și pe cea internaţională. Compania care are capital 100% românesc operează sustenabil un model de business integrat vertical, pentru a oferi un înalt standard de alimentaţie consumatorilor români și nu numai.
În raportul anual privind cele mai valoroase și puternice brand-uri românești publicat de Brand Finance® România 50, ediţia 2021, compania Transavia ocupă locul al 4-lea, însumând o valoare cumulată a portofoliului de 81 milioane Euro, în creștere cu 8 milioane Euro faţă de ediţia precedentă (73 milioane Euro în 2020).
«Am primit cu satisfacţie clasamentul 2021 publicat de Brand Finance®, o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine și alinierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe internaţionale, chiar și în vremurile de incertitudine pe care le traversăm», a declarat Ioan Popa Președinte și Fondator Transavia, pe site-ul oficial al companiei.
Lider al industriei locale de carne de pasăre, compania deţine brand-ul Fragedo, alături de Libertan și alte mărci de prestigiu.
Transavia are peste 2.400 de angajați, care muncesc în cele 29 ferme de creștere a păsărilor, 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare moderne și o fabrică de procesare a cărnii. Abatoarele din Alba, Brașov și Bocșa dispun de linii tehnologice moderne, printre puținele de acest gen din Europa de Est. Sunt dotate fiecare cu laborator propriu de analiză și au capacitatea totală de 100.000 tone/an. Parcul auto al companiei include peste 400 de autovehicole care asigură transportul materiilor prime și al produselor Transavia.
Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brand-urile Fragedo, Libertan și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export: Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația, dar și pe continentul african.
Strategia pentru următorii ani în ceea ce privește exportul consta în faptul ca societatea și-a propus să continue programul de dezvoltare și să consolideze parteneriatele strategice la nivel internațional.
Anul acesta, Transavia va finaliza construcția unui spital în Alba Iulia, specializat pe recuperarea copiilor cu handicap locomotor.
Investiția se ridică la aproximativ 3 milioane de euro. Cum o face de câtiva ani buni, Transavia își asumă misiunea de a continua să ajute comunitatea locală si de a susține sistemul de sănătate, educație și sport din România
Sursa: Transavia.ro