FAN Courier (afacere de familie membră a Asociației FBN România), a câștigat, pentru a doua oară, competiția Superbrands, program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări.
„Suntem bucuroși și onorați să fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirmă și ne obligă, în egală măsură, să continuăm eforturile și investițiile pe care FAN Courier le-a făcut în ultimii 20 de ani nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-și păstra poziția de pionier și lider în piața de curierat locală”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.
Superbrands, competiție care recompensează reputația brandurilor dintr-o țară, bazându-se pe opiniile consumatorilor locali, a fost lansată în 1995 în Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de țări intrând în competiție de-a lungul timpului.
România a devenit membră și a lansat programul la nivel local în 2010, peste 1.500 de branduri din 59 de industrii fiind înscrise la ediția 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formată din 27 de experți reprezentativi includ dinamica, leadership-ul companiei dar și nivelul de încredere și siguranță pe care îl conferă clienților. În România, programul Superbrands se bazează pe cercetarea realizată de compania Ipsos.
FAN Courier este, din 2006, liderul pieței locale de curierat, fiind unul dintre pionierii dezvoltării în România a serviciilor locale de curierat la standarde internaționale. În cei peste 20 de ani de activitate, compania a investit peste 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii și creșterea gradului de satisfacție în rândul clienților și a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajați în toată țara. FAN Courier își bazează strategia de dezvoltare și investiții pe feedbackul constant primit de la clienți și alege soluții inovatoare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora.
Family Business Network România (FBN România) a fost înfiinţată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.
În acest moment membrii Asociației FBN România sunt antreprenorii ce dețin companiile: Adrem Invest, Agricin, All Electrics 95, Amset Prodexim, Autonom Services, Bog’Art, Cris-Tim, Dinamic 92 Distribution, Electra, Eximtur, FAN Courier Express, Fildas Trading, Ivatherm, Global Vision, MBT Telecom, M&M Product, Novaintermed, Omnilogic, Piaţa de Gros, Secpral Pro Instalații, Temad Co, Te-Rox, Tecnostar Consulting, Tester Grup, Transavia.
Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.
Dacă deţineţi o afacere de familie si doriţi sa deveniţi membru al asociaţiei FBN România vă rugăm să consultaţi condițiile ce trebuie îndeplinite de către candidat, AICI
Sursa: FAN Courier