CRIS-TIM membru Family Business Network România ( FBN Romania )

CRIS-TIM membru Family Business Network România ( FBN Romania )

 Website: cristim.ro

Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piața de mezeluri din România.

În clasele primare, Radu Timiş s-a hotărât să devină profesor de sport. Aşa că, a intrat la Facultatea de Educatie Fizică şi Sport unde, pe lângă a învăţa, a mai făcut două lucruri: ski de performanţă şi … bani. După ce a terminat facultatea, Timiş a predat câţiva ani la Olteniţa. După doar trei ani, a renunţat la cariera din învăţământ, a venit în Bucureşti şi s-a angajat ca profesor de înot şi de body-building. După Revoluţie, Radu Timiş a avut undă verde să-şi înceapă cariera pe care o visa – cea de antreprenor. A trecut prin două eşecuri în afaceri, dar nu s-a lăsat. A treia încercare a fost în domeniul comerţului alimentar. A împrumutat 700 de dolari şi a deschis un chioşc în Piaţa Gorjului în care vindea brânzeturi şi mezeluri. (Capital)

„Am început businessul cu soţia mea. Timp de doi ani, am stat într-un trening, munceam 18 ore pe zi, aveam mâinile bătătorite ca ale unui agricultor. Noi doi achiziţionam, noi vindeam, noi făceam contabilitate, noi făceam tot“, îşi aminteşte omul de afaceri. Era atâta cerere încât nu a trecut mult şi s-a gândit la dezvoltare. Primul pas a fost achiziţia, printr-un credit bancar, a unei maşini de transport. Apoi, a extins magazinul şi şi-a făcut şi măcelărie. Atunci, singura concurenţă venea din partea fabricilor de stat, aşa că orice mică afacere pusă pe baze solide nu avea cum să nu crească. Observând toate acestea, Radu Timiş s-a apucat de producţie. Asta însă după ce a primit un alt imbold: a văzut că mezelurile pe care le achiziţiona deveneau de la o lună la alta mai proaste din puncte de vedere calitativ. Prin urmare, a achiziţionat un spaţiu destinat vânzării de legume şi fructe cu o suprafaţă de 350 mp, situat în cartierul Pajura. Aici, a ridicat o fabrică, un magazin şi o cantină. Apoi, a realizat că nu respecta tot ceea ce înseamnă securitatea alimentelor, chiar dacă era sigur că făcea nişte produse foarte gustoase. (Capital)

„Dincolo de tehnologie, produse şi informaţie, oamenii sunt esenţiali în ceea ce facem noi, împreună, la Cris-Tim. Ei sunt cei care transformă viziunea în fapte şi de aceea ei sunt prioritari! Atât eu cât şi soţia mea, care se ocupa de proiectele de HR, ne dorim şi facem tot ce putem ca ei să vină cu bucurie la job şi să transforme munca într-o provocare continuă! Fără o echipă puternică, ceea ce ne-am propus se poate realiza cu întârziere sau deloc“.

„Rolul nostru este să le acordăm sprijin şi resurse, să îi încurajăm şi să le promovăm proiectele. Însă niciodată nu spunem stop sau e prea mult, pentru ne dorim să facem din Cris-Tim un model în industria alimentară. Ori, toate aceste lucruri le faci cu oameni şi ne dorim ca ei să se simtă parte din proces, ei sunt cei prin care transpunem în realitate viziunea noastră, sunt cei cu care ne bucurăm pentru fiecare realizare. Familia mea este implicată în business, iar ceilalţi membri ai echipei sunt o extensie a familiei mele. Aşa văd şi simt lucrurile, şi frumos este că şi ei simt la fel“

„Recent, am organizat un sondaj intern de satisfacţie în rândul angajaţilor şi am fost impresionaţi de ataşa­mentul şi sentimentul de siguranţă al oamenilor faţă de companie“ – Radu Timiş antreprenor CRIS-TIM, membru Family Business Network România (FBN România)

Comments are closed