ZF a lansat în 2018 Manifestul pentru Sport

ZF a lansat în 2018 Manifestul pentru Sport, o iniţiativă prin care la fiecare supermarket/hipermarket să se construiască un teren de sport: de minifotbal, de baschet sau de tenis.

Un român alocă 6 ore lunar sportului, iar media europeană este de 36 de ore pe lună pentru sport, iar o investiţie de 50.000 de euro pentru un teren de sport ar fi mică în comparaţie cu investiţia totală.

Acest lucru este realizabil, iar o primărie din vestul ţării a finalizat cu succes o astfel de înţelegere cu un hipermarket, a spus la ZF Live Emanuel Toma, fondator al Atlas Sport, cel mai mare constructor de baze sportive din România.

Pentru retaileri ar fi o reclamă bună şi ar ajuta la dezvoltarea comunităţii: „Eu zic că ar fi pentru ei o investiţie foarte bună în marketing şi în responsabilitate socială. Cred că este realizabil, dacă autorităţile locale pun puţină presiune pe ei, le cer asta, cred că ar fi posibil să se facă şi ar fi o chestiune foarte bună.“

Sursa: ZF 18 dec 2018

 

Comments are closed