Family Capital, publicația online din Marea Britanie dedicată sectorului global al afacerilor de familie, a publicat un interviu cu Jordan Greenaway, directorul unei companii de PR din Londra, pe tema vulnerabilității afacerilor de familie în fața mass-media.
„Reputația este un instrument puternic; unul care traversează granița dintre viața publică și cea personală. O reputație eficientă poate oferi familiilor o influență vastă, influentând major capacitatea de a-și apăra și promova interesele. Dar folosirea acestei reputații nu este ușoară și de multe ori aveți nevoie de strategii creative, surprinzătoare și contradictorii pentru a obține rezultate bune „, explică Greenaway.
Există o concepție greșită, că managementul reputației este necesar numai familiilor care au ceva de ascuns. Managementul reputației este un mod profesionist prin care o familie /afacere de familie alege să preia controlul asupra modului în care este percepută de lumea exterioară, în loc să lase interesele altora să o definească și de cele mai multe ori chiar să o deformeze incorect.
Managementul reputației este în primul rând o munca „defensivă”; scopul este să „protejezi” numele și reputația unei familii și mai puțin să promovezi clientul. Datorită succesului lor, clienții prestației de manageament al reputației atrag un anumit interes de presă în formă naturală. Reusita înseamnă că interesul presei se realizează într-o manieră subtilă, redusă și profesională.
Sursa: Family Capital