Sunt tot mai multe afaceri de familie în România, iar unele dintre acestea, au mare succes. Inclusiv un studiu făcut la nivel mondial arată că atunci când sunt implicaţi oameni apropiaţi, totul merge mai uşor, iar încrederea nu este doar în interior, ci vine şi din partea clienţilor.
Agricin membru Family Business Network România – afacerea cu piatră naturală a familiei Neamţu din judeţul Braşov e la a doua generaţie. Cei doi nepoţi de doar 10 ani participă deja la şedinţe. Răzvan Neamţu, administrator firmă: “Ei pun nume acelor produse noi şi creează simbolul acelui produs. O afacere de familie nu este condusă doar de profit, ea este condusă şi de randament, este condusă şi de inovaţie, este condusă şi de integritate.”
Procentul afacerilor de familie în România Un raport al Global Family Business Survey arată că în România procentul afacerilor de familie cu perspective de creştere este de 71%. Specialiştii spun că aceste firme sunt pornite cu mai mult entuziasm şi prezintă mai multă încredere.
Dan Chirlășan, conferenţiar facultatea de economie: “Când o afacere este pornită în interiorul unei familii, o dată cu businessul se transmit şi bunele practici”
Cristina Gavriluță, sociolog: “Prezintă un grad mai mare de încredere. Cei care lucrează se gândesc mai mult la sănătatea familiilor, au o mai mare atenţie pentru clienţii lor.”
Sursa: Stirile PROTV