Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo

Transavia sărbătorește în acest an 30 de ani de activitate în România, timp în care ne-am ținut zi de zi promisiunea celei mai înalte calități pentru produsele pe care le oferim consumatorilor. Noua campanie Fragedo celebrează împreună cu consumatorii noștri faptul că produsele noastre sunt mereu făcute exact așa cum trebuie, cu respect, cu grijă și pasiune, susținând bucuria gătitului și plăcerea meselor alături de cei dragi”, a spus Tulia Cășvean, Director de Comunicare Corporativă și PR Transavia, afacere de familie, membră a FBN România.

 

 

 

 

 

 

Îmbinând promisiunea calității ținută zi de zi, cu atributele unui produs premium precum puiul Fragedo, agenția Mullen a dezvoltat un concept creativ inspirat din valorile brandului: chiar și cele mai obișnuite lucruri, dacă le faci cu pasiune și pricepere, pot fi duse la rang de artă. Cum ar fi cântatul în bucătărie!

Orice-ai face, fă-l cum trebuie. Un gând aplicabil și în realitate, dar și ideea de la care a plecat agenția Mullen în dezvoltarea noii campanii de imagine Fragedo, brandul-fanion al companiei Transavia. Agenția a câștigat pitch-ul organizat de companie, în scopul lansării unei noi campanii de comunicare ce pune accentul pe calitatea produsului oferit.

Ideea „cântatului de zi cu zi în bucătărie”, ca expresie reală a pasiunii și priceperii pentru gătit, transformă așadar ceea ce este doar aparent o activitate comună într-o adevărată demonstrație de artă, o interpretare de gală cu un singur nume: Fragedo. Reprezentația ne duce cu gândul la celebra operă „Bărbierul din Sevilla”, unde măiestria și pasiunea lui Figaro își găsesc omolog perfect într-o tânără care ridică la cele mai înalte cote cina pregătită în spotul TV al campaniei. Astfel, bucătăria încetează să mai fie o simplă cameră din casă și devine o adevărată scenă în care reflectoarele luminează actorul principal – persoana care pregătește masa, și opera sa, la care lucrează cu măiestrie – puiul Fragedo.

Campania își propune să le reamintească românilor regula după care fiecare produs Fragedo este făcut – „mereu exact așa cum trebuie”, indiferent dacă aleg puiul grill, pieptul de pui dezosat, aripioarele secționate fără vârf sau ficăței și ciocănele. 

Transavia Membru FBN Romania

TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase companii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei 30 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat invoația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.100 de angajați, care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. TRANSAVIA este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar.

Transavia, este o afacere de familie membra a asociației Family Business Network (FBN) România, care grupează unele dintre cele mai puternice afaceri de familie de pe piața locală, titreaza Forbes.

Sigla Family Business Network RomâniaFamily Business Network România (FBN România) a fost înfiinţată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.

În acest moment membrii Asociației FBN România sunt antreprenorii ce dețin companiile: Adrem Invest, Agricin, All Electrics 95, Amset Prodexim, Autonom Services, Bog’Art, Cris-Tim, Dinamic 92 Distribution, Electra, Eximtur, FAN Courier Express, Fildas Trading, Ivatherm, Global Vision, MBT Telecom, M&M Product, Novaintermed, Omnilogic, Piaţa de Gros, Secpral Pro Instalații, Temad Co, Te-Rox, Tecnostar Consulting, Tester Grup, Transavia.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles. 

Dacă deţineţi o afacere de familie si doriţi sa deveniţi membru al asociaţiei FBN România vă rugăm să consultaţi condițiile ce trebuie îndeplinite de către candidat, AICI

Sursa: Transavia, Youtube, IQAds

Comments are closed