”Sunt bucuroasă că suntem în primii 5 jucători pe piața produselor de farmacie din România și avem o prezență internațională în 15 țări. Am o echipă extraordinară de aproape 50 de persoane cu care am construit un brand care a crescut mult în ultimii ani, chiar și în 2020 vom avea 25% creștere față de anul trecut.” Rucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm, afacere de familie care a împlinit 15 ani, membra a FBN România.
Unica: Care a fost strategia companiei din momentul în care a început pandemia?
Rucsandra Hurezeanu: Am reușit să punem pe piață imediat produsele de care era mare nevoie, cum sunt dezinfectantele alcoolice și cremele hidratante pentru mâini, formulele standard recomandate de OMS. Tot în primăvară am creat un nou website, o platformă nouă de e-commerce și am accelerat digitalizarea.
Unica: Ce îți propui pentru 2021?
Rucsandra Hurezeanu: Pentru Ivatherm avem multe provocări – formularea și lansarea de produse noi, evident, accelerarea digitalizării, intrarea pe noi piețe precum India, Marea Britanie, Vietnam, Kuweit, Qatar și armonizarea echipelor care să pună în practică strategia și planurile.
Sursa: Interviul poate fi citit la Unica.ro