Atunci când spui Ivatherm, spui Rucsandra Hurezeanu, cea care a înființat acest brand de succes în urmă cu un deceniu. Produsele conţin apă termală Herculane și sunt fabricate în Franţa. Pot fi găsite exclusiv în farmacii, atât în România, cât și în Europa de Est, Orientul Mijlociu și Asia.
The Woman: Spiritul antreprenorial l-ați dobândit tot în familie. Cum a apărut ideea de a deschide Ivatherm, compania românească de dermocosmetice dedicate pielii sensibile?
Rucsandra Hurezeanu: Ivatherm a luat naștere dintr-o pasiune a mea mai veche pentru cosmetice, parfumuri, texturi și esențe, îmbinată cu o lungă experiență în industria farmaceutică, în marketing și vânzări. Am creat primul brand românesc de dermocosmetice cu apa termală Herculane din dorința de a oferi femeilor produse actuale, performanțe în concordanță cu așteptările lor. Fiecare ingredient este atent ales, fiecare textură și parfum sunt îndelung alese, formulate și reformulate.
Am moștenit probabil curajul și perseverența mamei mele, una dintre primele femei antreprenoare din România. Întotdeauna mi-am dorit să fiu ca ea.
„În 2005, într-un birou mic cu trei camere pe George Călinescu, împreună cu Brândușa și Diana, care sunt și astăzi printre managerii Ivatherm, puneam pe piață primele 6 produse Ivatherm. Îmi amintesc prima discuție cu managerii farmaciilor Sensiblu. Dupa ce ne-au ascultat o jumătate de oră au părut convinși de concept, de texturi, packaging, strategie. Ei ne-au spus: „Bine, fie, vi le punem pe raft. Dar să nu aveți așteptări mari, vânzările vor fi mici”. Au avut dreptate. În primii doi ani, vânzările erau atât de mici, încât nu reușeam să plătim din ce încasam salariile și producția. Eram într-un cash-flow negativ permanent. Au fost anii cei mai grei!
Pe vremea aceea, intram în farmacii, întrebam cum merg produsele Ivatherm și mi se spunea aproape de fiecare data: Nu merg. Nu m-am îndoit însă niciodată că vom reuși. Și iată că astăzi, dupa 10 ani, Ivatherm e a patra marcă vândută în farmaciile din România și o prezență internațională în 10 țări. Privind retrospectiv, probabil cele mai mari provocări au fost cele ale primilor ani și recent cele legate de extinderea internațională, odată cu intenția noastră de a transforma Ivatherm într-un brand global.” – Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm
Sursa: The Woman