”Directorii generali consideră că au trecut un test critic în ultimele luni şi acum sunt pregătiţi să valorifice tendinţele durabile aduse de COVID-19. Noua normalitate a pus la încercare capacitatea companiilor de a-şi desfăşura activităţile fără ca angajaţii să călătorească, fără întâlniri în persoană şi alte modalităţi de lucru ce păreau indispensabile şi le-a impus să se adapteze pentru a avea o productivitate comparabilă sau mai mare. Cultura organizaţională, specificul afacerii şi investiţiile în tehnologie au jucat şi vor juca un rol foarte important în acest proces, unele activităţi devenind chiar mai eficiente. Pe viitor ne aşteptăm ca multe companii să îmbine munca de la distanţă cu cea de la birou”, a declarat Ionuţ Simion, Country Managing Partner PwC România.
În cee ace priveşte priorităţile, managerii au menţionat intenţia de a adopta mai mult digitalizarea, fie prin automatizarea operaţiunilor principale, fie adăugând produse şi servicii digitale, precum şi dezvoltarea unei forţe de muncă mai flexibilă
Sursa: ZF