Primele decizii luate de noul Consiliu Director al Family Business Network Romania

Asociatia Family Business Network Romania, singura organizatie din tara reprezentanta a marilor afaceri de familie, urmareste sa se impuna in mediul de afaceri ca o voce importanta a capitalului autohton, fara a actiona insa ca un patronat si fara a se implica politic. Este principala decizie luata de noul Consiliul Director al Asociatiei, intrunit in prima sa sedinta pe data de 14 mai 2019 si compus din antreprenorii Florin Madar, Anca Vlad, Adrian Mihai, Dan Stefan si Gabriel Marin, in urma votului Adunarii Generale a Asociatiei.

Prioritatea noii conduceri este atragerea de noi membri, extinderea Asociatiei si transformarea acesteia intr-un brand national al proprietarilor de mari afaceri de familie. In acest sens, noul Consiliu Director si-a stabilit liniile de actiune, cu accent pe prezentarea Asociatiei Family Business Network Romania (FBN Romania) in randul oamenilor de afaceri romani detinatori de mari afaceri de familie si promovarea avantajelor calitatii de membru al organizatiei. In plus, pentru ca, la nivel global, in jurul afacerilor de familie exista un know-how specific si o intreaga industrie prea putin cunoscute in Romania, acestea pot deveni accesibile antreprenorilor romani prin intermediul Asociatiei.

De asemenea, Consiliul Director a decis ca Asociatia sa actioneze in sensul stabilirii de relatii atat cu reglementatorii, cat si cu alte organizatii ale antreprenorilor romani.

In contextul in care, in tarile din vestul Europei, membrii asociatiilor afacerilor de familie corespondente FBN Romania sunt in contact direct cu sefii statelor si ai guvernelor respective, carora le expun propunerile lor, beneficiind, asa cum este firesc, de sustinerea autoritatilor, Consiliul Director considera ca atentia de care trebuie sa beneficieze afacerile de familie romanesti trebuie insuflata si in plan local factorilor decizionali de la toate nivelurile. Aceasta mai ales in situatia in care au fost identificate deja subiecte importante de discutie si analiza, cum ar fi tratamentul inegal al autoritatilor in privinta companiilor romanesti raportat la cele straine, care beneficiaza de subventii masive din partea statului, probleme intampinate in protejarea proprietatii intelectuale si licentierii de produse, sponsorizarea propriilor ONG-uri etc.

Noul Consiliu Director al Family Business Network Romania a decis si constituirea unor departamente de lucru („Task forces”), stabilind si coordonatorii directi ai acestora, astfel: Next Generation – Dan Stefan, Presa si PR – Anca Vlad, Conferinte, evenimente – Adrian Mihai, Relatii internationale – Gabriel Marin, si Extindere – toti membrii, inclusiv presedintele Consiliului Director, Florin Madar.

 

Comments are closed