Melinda Mureșan – M&M Product: „Nevoia de a face ceva cu impact pozitiv rapid asupra mediului a depășit limita urgenței in piața de ambalaje”

Melinda Mureșan, directorul general M&M Product – afacere se familie membra FBN Romania

”Cred că situația climatică în care ne aflăm astăzi ne obligă să trecem din planul ideilor în cel a faptelor imediate. Nevoia de schimbare, de a face ceva concret și cu impact pozitiv rapid asupra mediului a depășit limita urgenței. Producția tot mai mare de mase plastice provenite din petrol are un impact negativ major asupra planetei, care este mediul nostru de viață, dar și moștenirea generațiilor viitoare”, spune doamna Melinda Mureșan, directorul general M&M Product.

 

Compania M&M Product, o afacere se familie membra FBN Romania, este de peste 25 de ani distribuitor și producător de ambalaje flexibile de înaltă performanță. A fost fondată în anul 1994, iar principala activitate a fost importul de folii pentru ambalări industriale. Primii 3 ani de activitate a însemnat dezvoltarea pieței și a bazei de clienți, iar până în 2009 – construirea parteneriatelor strategice cu furnizori puternici din regiune și din lume. „Ulterior, am investit în propria platformă de producție și am reușit să deschidem, gradual, 6 puncte de lucru și să construim depozitul central de la Râșnov. Între 2010 și 2012, am făcut investiții noi în echipamente de producție performante. În 2013, am implementat sistemele ERP și BI/Certificare ISO”, spune doamna Mureșan

Un punct de cotitură în business a reprezentat relansarea strategică a companiei în cadrul unei proiect co-finanțat de BERD România. „Prin acest proiect, am creat o nouă identitate vizuală, am început un proces inevitabil de transformare organizațională, prin implementarea unui nou model de management și am lansat produse noi, inovatoare pe piață”, explică antreprenoarea”, ne spune Melinda Mureșan, directorul general al companiei.

”Noile tipuri de ambalaje The SmartGreen pe care le-am lansat recent sunt răspunsul nostru la nevoia acută de ocrotire a mediului înconjurător, sunt soluția care contribuie la diminuarea gazelor cu efect de seră, rezultate din producția de mase plastice provenite din petrol. Folia termo ecosustenabilă The SmartGreen este din polietilena I’m green™, având ca resursă etanolul obținut din trestia-de-zahăr, o sursă biologică, regenerabilă care, prin însăși cultivarea ei, produce oxigen și reduce CO2 din atmosferă,”  spune doamna Mureșan

 

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 27 de companii: ADREM INVEST, AGRICIN, ALL ELECTRICS 95, AMSET, ARENA CITY CENTER, AUTONOM, BOG’ART, CRIS-TIM, DINAMIC 92, DMF POLIPLAST, ELECTRA, EXIMTUR, FAN COURIER, FILDAS-TRADING, GLOBAL VISION, IVATHERM, MB TELECOM, M&M PRODUCT, NOVAINTERMED, OMNILOGIC, PIAȚA DE GROS, SECPRAL PRO INSTALAŢII, TECNOSTAR CONSULTING, TE-ROX PROD, TEMAD CO, TESTER GRUP, TRANSAVIA.

Sursa:

Comments are closed