LUCIA MORARIU, EXIMTUR: „Ne-am luat asigurare de 2,5 milioane de euro, o sumă cu mult peste nevoile noastre”

„Începând de duminică, 1 iulie, călătorii care rezervă pachete de vacanță vor avea drepturi mai puternice în calitate de consumatori.” Releva un comunicat de presă emis de Comisia Europeană  in 29 iunie 2018
„Este ușor să rezervi o vacanță pe internet, însă dacă ceva nu merge bine, vrei să fii sigur că ești pe deplin protejat. Noile norme privind pachetele de servicii pentru călătorii sunt acum adaptate la era digitală și la noile moduri de rezervare a vacanțelor. Călătorii vor beneficia totodată de noi drepturi și vor fi bine protejați în cazul în care operatorul dă faliment. Grație noilor norme, întreprinderile turistice vor putea să își ofere serviciile la nivel transfrontalier.”  declara Věra Jourová, comisarul pentru justiție, consumatori și egalitate de gen

Lucia Morariu: " Greutatea implementării directivei se simte în întreaga Uniune Europeană, nu doar în cazul noastru. Probabil că se vor mai face şi corecturi, ca în cazul oricărei directive va fi şi o perioadă de timp în care se face o evaluare".

Lucia Morariu- Eximtur: Am muncit mult la implementarea procedurilor necesare respectarii Directivei Europene. A fost nevoie de configurări în programele noastre IT de o complexitate ieşită din comun. Ne-am făcut propriile definiţii, concept şi sistem managerial şi am schimbat total procedurile şi circuitul documentelor pe zona aceasta datorită apariţiei directivei europene. Dar am avut resursele necesare, întreaga echipă de conducere a fost implicată, directorii de departamente. Legat de garantare, ne-am luat asigurare de 2,5 milioane de euro, o sumă cu mult peste nevoile noastre. Am decis să ne asigurăm pe această sumă astfel încât să nu avem probleme. Mai departe, în opinia mea, se va face diferenţa şi nu contează neapărat mărimea agenţiei, cât capacitatea de a implementa, deci pur management.”

Doamna Lucia Morariu este fondatorea Eximtur, afacere de familie membra a Family Business Network România (FBN România)

Family Business Network România (FBN România) a fost înfiinţată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles. Pentru detalii vizitati www.europeanfamilybusinesses.eu

În acest moment membrii Asociației FBN România sunt antreprenorii ce dețin companiile: Adrem Invest, Agricin, All Electrics 95, Amset Prodexim, Autonom Services, Bog’Art, Cris-Tim, Dinamic 92 Distribution, Electra, Eximtur, FAN Courier Express, Fildas Trading, Ivatherm, Global Vision, MBT Telecom, M&M Product, Novaintermed, Omnilogic, Piaţa de Gros, Secpral Pro Instalații, Temad Co, Te-Rox, Tecnostar Consulting, Tester Grup, Transavia.

Carrefour, Volkswagen, BMW, Ford Motor, Fiat, Porsche, L’Oreal, Arcelor Mittal, Samsung Electronics, Auchan, Cargill sunt câteva dintre cele mai cunoscute companii din lume care sunt afaceri de familie.

Pentru relația cu reprezentanții mass-media contactați da@skillteam.ro sau 0746.25.25.05

Surse:

  • Bursa
  • http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-4293_ro.pdf

Comments are closed