Felix Pătrășcanu, FAN Courier face mentorat în afaceri pentru tineri

Tinerii cu vârste între 16 și 24 de ani, care sunt sau vor să devină antreprenori, se pot înscrie într-un program gratuit de cursuri și mentorat prin care vor putea beneficia de sfaturile unor importanți oameni de afaceri: Dragoș Anastasiu (Green Village, Eurolines), Dragoș Petrescu (City Grill), Felix Pătrășcanu (Fan Courier), Cristian Onețiu (Life Care).

Înscrierile în programul „Tinerii în Arenă” se fac până pe 19 septembrie, ora 23:59. Pentru a se înscrie, tinerii cu vârste de 16-24 ani trebuie să completeze o prezentare a ideii lor de business și să facă un video de 90 de secunde.

Formularul de aplicare este AICI

Tinerii selectați în program, care încep drumul antreprenorial, vor avea șansa de a primi sprijin de la oamenii de afaceri de top din România pentru a-și dezvolta și ei propriul business.

Acest proiect își propune să sprijine dezvoltarea antreprenoriatului în România și să pună în evidență modele de antreprenori, atât la început de drum cât și experimentați, pentru a oferi încredere, educație financiară,  bune practici și pentru a crește posibili viitori unicorni ai României.

Participanții vor avea parte de:

  • întâlniri săptămânale cu mentori din programul Business Mentors- a cărei misiune este de a forma o nouă generație de antreprenori;
  • o comunitate de alți 14 tineri ce vor trece prin același proces cu scopul de a se sprijini reciproc și a crește spiritul colaborativ între businessurile românești;
  • o serie de workshopuri aplicate pe teme importante în dezvoltarea unui business (lean canvas, jobs to be done, customer empathy map);
  • un plus de inspirație, motivație și acces la modele de antreprenori;
  • acces la un curs de business în valoare de 1.000 euro
  • șansa de a-și prezenta ideea de business pentru mentorat și sprijin la antreprenori de top precum Dragoș Anastasiu, Dragoș Petrescu, Felix Pătrășcanu sau Cristian Onețiu.

Programul „Tinerii în Arenă” este dezvoltat de către echipa „Vreau să fiu Antreprenor” și „Insights”, din cadrul organizației non-guvernamentale Romanian Business Leaders, cu sprijinul unor parteneri ca Banca Transilvania, Business Mentors, Green Village.

„Tinerii în Arenă este un proiect Romanian Business Leaders destinat tinerilor antreprenori. Avem aici un cocktail de emoții, idei de excepție, planificare și prezentări absolut necesar la început de drum” – a declarat Dragoș Petrescu, Președintele Romanian Business Leaders și lider de proiect Vreau să fiu Antreprenor și Insights.

Tinerii români, interesați de afaceri

Studiul „Insights PulseZ”, aflat la cea de-a doua ediție, a evidențiat pentru al doilea an consecutiv interesul crescut al tinerilor pentru antreprenoriat.

Conform acestuia, 53% dintre tinerii din România au intenția să își deschidă o afacere, în timp ce doar 2% au deja un business. Intenția de a face acest pas este 14%, fiind mai mare în rândul băieților (19%) decât în rândul fetelor (10%). Tot datele studiului arată că cea mai mare provocare pentru tineri este lipsa resurselor financiare (74%) urmată de nevoia pentru  mentorat (59%) și nevoia de a se înconjura cu alți antreprenori (55%).
 
Ce își doresc tinerii din România? Pe lângă nevoile de mentorat, acces la finanțare și comunitate de sprijin, studiul Insights PulseZ a evidențiat și faptul că domeniile de interes unde tinerii să își deschidă un business sunt în industria alimentară (baruri, restaurante, patiserii – 35%), imobiliare (21%) și marketing (20%).

Într-o piață a comerțului electronic, comerțul pe internet s-a plasat la mijlocul clasamentului pe industrii cu 16%.

Programul „Tinerii în Arenă” își propune să acopere o parte din aceste nevoi pe care tinerii le au și propune să îi conecteze pe pe aceștia cât mai mult cu mediul de business.

Comments are closed