FAN Courier, prima companie din România, care semnează „The Climate Pledge”, iniţiativa de accelerare a reducerii emisiior de carbon

FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, este prima companie din România care se alătură iniţiativei „The Climate Pledge”, ce îşi propune să convingă companiile din lumea întreagă să accelereze ritmul de reducere a emisiilor de dioxid de carbon. Fondată în 2019, „The Climate Pledge” este o iniţiativă care îşi propune să contribuie la atingerea obiectivelor Acordului de la Paris (de neutralitate a emisiilor de dioxid de carbon -n.n.) cu zece ani mai devreme decât prevede documentul, respectiv, în 2040, conform unui comunicat remis redacţiei.

FAN Courier se numără printre cele peste 200 de companii din lume care au semnat până în prezent adeziunea şi îşi propun să ia măsurile necesare şi să folosească tehnologii ce contribuie la reducerea emisiilor de carbon până la atingerea obiectivului de net zero emisii până în 2040.

„În compania noastră există o preocupare constantă pentru a găsi soluţii provocărilor generate de încălzirea globală, proces care necesită răspunsuri rapide si acţiuni ferme din partea noastră, a tuturor. În acest context, implementăm măsuri pentru protecţia biodiversităţii, scăderea consumului de apă şi de energie şi evitarea risipei. După cum ştim cu toţii, resursele Planetei noastre sunt limitate şi credem că schimbările climatice cer acţiuni urgente şi universale. Suntem mândri să semnăm „The Climate Pledge” şi să susţinem iniţiativa de a a atinge obiectivul de zero emisii de carbon până în 2040, cu zece ani mai devreme decât prevede Acordul de la Paris”, a declarat Adrian Mihai, CEO.

  • Prin semnarea acestei iniţiative, FAN Courier îşi asumă:
  • Să măsoare şi să raporteze în mod regulat emisiile cu efect de seră;
  • Să implementeze strategii de reducere a emisiilor de carbon în conformitate cu Acordul de la Paris, prin schimbări la nivel de business şi prin inovaţie, inclusiv prin îmbunătăţirea eficienţei, folosirea la scară largă a energiei regenerabile şi înlocuirea treptată a maşinilor tradiţionale din flotă cu autovehicule electrice;
  • Să ia măsurile necesare şi să folosească tehnologii prin care să reducă emisiile de carbon, până la atingerea obiectivului de net zero emisii până în 2040.

Pentru a contribui la reducerea emisiilor cu efect de seră, FAN Courier s-a implicat până acum în plantarea a 42.000 de copaci în România, investeşte constant în creşterea parcului de vehicule electrice şi în extinderea utilizării energiei regenerabile în cadrul operaţiunilor sale.

Acordul de la Paris a fost semnat de 196 de state, inclusiv UE, şi are ca obiectiv limitarea încălzirii globale prin neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon. Prin acest acord, guvernele au convenit să menţină creşterea temperaturii medii la nivel mondial mult sub 2°C peste nivelurile preindustriale şi să continue eforturile de a o limita la 1,5°C.

Surse: FAN Courier

Înființat în 1998 de către Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrașcanu, FAN Courier, o afacere de familie membra FBN Romania

Asociația Family Business Network România reunește un număr de 27 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie  TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Omnilogic) și  Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.

Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.

Sigla Family Business Network România

La acest moment, din Family Business Network România fac parte 27 de companii: ADREM INVEST, AGRICIN, AMSET, ARENA CITY CENTER, AUTONOM, BOG’ART, CRIS-TIM, DINAMIC 92, DMF POLIPLAST, ELECTRA, EXIMTUR, FAN COURIER, FILDAS-TRADING, GLOBAL VISION, IVATHERM, M&M PRODUCT, NOVAINTERMED, OMNILOGIC, PIAȚA DE GROS, SANDRA TRADING, SECPRAL PRO INSTALAŢII, TECNOSTAR CONSULTING, TE-ROX PROD, TEMAD CO, TESTER GRUP, TRANSAVIA.

Comments are closed

‹ Înapoi