Adrian Mihai, membru Family Business Network România, a vorbit pentru zf.ro despre investiția de peste 10 milioane de euro a liderului pieţei de curierat din România, FAN Courier, pentru a dezvolta la nivel naţional reţeaua de lockere prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului.
Oficialii companiei spun că primele 220 de lockere au fost deja instalate în mai multe oraşe din ţară, urmând ca până la finalul anului reţeaua să se dubleze.
Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în ţară 1.000 de unităţi.
”Ne dorim ca, până la finalul anului, să instalăm 400 de lockere FANbox în ţară, iar până în vara anului 2023, reţeaua să beneficieze de cel puţin 1.000 de unităţi. Investiţia totală pentru această etapă (primele 1.000 de lockere) este de peste 10 milioane de euro şi cuprinde achiziţia lockerelor, sistemelor de monitorizare, dezvoltarea de noi softuri şi aplicaţii şi toate echipamentele adiţionale”, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.
Primele lockere FANbox au fost instalate în Bucureşti şi judeţul Ilfov, Constanţa, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Braşov, Arad şi Timişoara iar în săptămânile viitoare, urmează Sibiu, Piteşti şi Iaşi.
Lockerele FANbox îndeplinesc două funcţii concomitent, respectiv pe cea de drop-off – clienţii care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aştepte curierul, pot depune expediţia într-un locker, de unde va fi preluat de curier şi predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox şi cea de pick-up – clienţii care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online.
”Sistemul de lockere FANbox este o soluţie ce oferă posibilitatea de a trimite expediţii şi în afara programului de lucru al angajaţilor şi de a ridica trimiterile independent de programul de lucru al curierului”, explică Adrian Mihai.
Potrivit acestuia, lockerele FANbox se vor regăsi în toate oraşele reşedinţă de judeţ, precum şi în oraşe mai mici şi în mediul rural, adică în toate locurile de interes pentru clienţi. Intenţia FAN Courier este ca, în câţiva ani, să facă serviciul disponibil pentru toţi locuitorii ţării.
Sursa text si photo: www.zf.ro
Membrii Family Business Network Romania: Adrem Invest, Agricin, Amset Prodexim, Arena City Center, Autonom, Bog’art, Cristim, Dinamic 92 Distribution, DMF Poliplast, Electra, Eximtur, FAN Curier, Fildas Trading, Flame Data Technologies, Global Vision, Imob, Integrata Pascani, Ivatherm, M&M Product, Novaintermed, Piata de Gros Abundia, Sandra Trading, Secom Healthcare, Secpral Pro Instalatii, Skela Industries, Tecnostar Consulting, Temad Co, Tester Grup, Transavia.