Fan Courier continua sa fie partener al Federaţia Română de Handbal (masculin și feminin). Astfel, Cupa României inca din 2017 se numeste Cupa României Fan Courier.
Președintele FRH, Alexandru Dedu, pe acest subiect a declarat:
„În planul meu de promovare a handbalului în general, am trecut de la handbal ca o entitate unitară la un handbal care are mai multe produse, mai multe lucruri de oferit. Atunci am identificat aceste produse ale handbalului, ligile naționale, Cupele României, echipele naționale, și am încercat să branduim fiecare produs în parte. În momentul de față am ajuns să avem o colaborare pe două produse ale noastre, Cupa României masculin și feminin. Sunt bucuros că acest ultim pas al strategiei este făcut în compania unui partener puternic, 100% românesc, cu care împărtășim în mare parte aceleași gânduri, aceleași valori, aceleași teme de expus în viața publică. Îmi doresc ca acest parteneriat să fie de bun augur pentru ambele părți și cât mai lung’.’
Felix Pătrășcanu, CEO Fan Courier: ”Eu am făcut handbal de performanță, pentru o perioadă scurtă la CSS Focșani, și vrem un management și o sustenabilitate a sportului din România. Pentru a crea acest climat de sustenabilitate trebuie un management foarte bun. Am avut întâlniri cu președintele federației de handbal și ne-am dat seama că există această posibilitate. Eu mi-aș dori ca la un moment dat companiile românești să vină către sport, rugând să fie primite în acest areal și plătind sume de bani extraordinare. Numai că acest microclimat are nevoie de un început și înțelegând nevoia celor de la FRH, am venit aproape de ei. Îmi doresc foarte mult ca aceste federații române, de handbal și celelalte importante, care ne-au reprezentat foarte bine, să devină sustenabile, printr-un management făcut profesionism. Această sustenabilitate eu zic că duce la independență financiară”.Sursa
Sursa: Federatia Romana de Handbal