FAN Courier anunţă că îşi desfăşoară activitatea în condiţii de siguranţă, fără restricţii sau limitări

Felix Pătrăşcanu, managing partner FAN Courier: Criza pe care o traversăm marchează începutul unei noi realităţi pentru întreaga economie mondială, iar responsabilitatea şi încrederea sunt două dintre atributele acestei perioade. Ne bazăm pe încredere în relaţiile cu ceilalţi şi acţionăm, individual şi colectiv, cu responsabilitate. Echipele noastre sunt la datorie, aşa cum o facem de 22 de ani, indifferent că e criză sau nu.

Le mulţumim pentru curaj şi devotament, pentru responsabilitatea cu care au înţeles că prevenţia este în mâinilelor şi respect toate măsurile. Îi asigurăm pe toţi clienţii şi partenerii noştri că serviciul de curierat se desfăşoară în condiţii de siguranţă, că pot sta acasă pentru că noi suntem la datorie şi ne facem treaba bine. Le mulţumim pentru încredere şi îi încurajăm să acţioneze responsabil şi, în măsura în care este posibil, să efectueze plăţi cu cardul la comercianţi, renunţând la plăţile ramburs. Angajaţii noştri sunt la datorie şi îşi fac treaba cu responsabilitate. Respectul şi încrederea reciprocă în astfel de situaţii sunt imperative necesare pentru a ne desfăşura cu toţii activitatea în condiţii optime.

Compania oferă şi câteva sfaturi pentru ca livrările să se desfăşore în condiţii cât mai rapide şi sigure cum ar fi:

  • -Respectă-ţicurierul! Este vulnerabil, dar a luat dejà măsuri pentru a te proteja de riscuri şi pe tine!
  • -Protejează-te pe tine şi pe cei apropiaţi: poartă mască şi mănuşi de protecţie atunci când ai de preluat o expediţie de la curier, dacă ai simptome de gripă sau raceală.
  • -Foloseşte propriul tău instrument de scris pentru a semna de primire sau foloseşte opţiunea ePOD care elimină confirmarea de primire în format fizic, pe hârtie.
  • -Alege plata electronică la comerciant. Elimini astfel un risc suplimentar generat de încasările de numerar!În plus, pentru a evita orice contact cu angajaţii FAN, poţi opta şi pentru livrarea contactless. Solicită în scris activarea acestei opţiuni trimiţând un e-mail pe sales.bucuresti@fancourier.ro.
  • „Încă de la debutul crizei generate de COVID-19, compania colaborează strâns cu autorităţile competente şi a luat toate măsurile de igienă şi prevenţie, pentru a-şi proteja angajaţii şi clienţii. Astfel:

• Toţi angajaţii care intră în contact cu clienţii au fost dotaţi cu măşti, mănuşi de protecţie şi dezinfectant. Sunt informaţi constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii, familiile lor şi clienţii pentru a evita riscul unei posibile infectări.

• Monitorizăm permanent, alături de responsabilii din cadrul Departamentului de Resurse Umane şi de medicii cu care colaborăm situaţia absenţelor din cause medicale.

• Responsabilii zonali efectuează triaj, toţi cei care prezintă vreun simptom de gripă sau răceală nefiind lăsaţi să plece pe traseu.

• Compania are implementat un protocol de urgenţă ce va fi activat în situaţia apariţiei unei suspiciuni de risc de infectare.

Sursa: Fan Courier . Bursa

Comments are closed