„Curierul are multiple provocari pe traseu si la livrarea sau ridicarea expeditiilor. Cel mai frecvent ne spun ca au fost muscati de caini, ca nu au loc de parcare, ca stau prea mult in trafic, ca nu gasesc clientul la adresa”, a declarat, pentru wall-street.ro, Elena Anghel.
Ce iti trebuie ca sa devii curier
Managerul de HR al Fan Courier a adaugat ca cei care vor sa devina curieri trebuie sa stie ca in aceasta meserie au nevoie, in primul rand, de cateva abilitati personale.
„Nu iti trebuie abilitati tehnice, ci niste abilitati personale. Sa fii carismatic, sociabil, sa ai acea agilitate necesara, sa stii sa te descurci in oras, sa stii si putina topografie, sa stii sa ajungi la adresa, sa gasesti parcare”, a precizat Anghel.
Fan Courier angajeaza cei mai multi curieri prin recomandarile angajatilor, acestia din urma fiind cei care reusesc sa aduca „de pe piata calda” destul de multe CV-uri, de la prieteni, vecini.
„Avem anunturi date si pe site-urile de specialitate, iar cand avem volume mari de recrutare, primavara, vara si toamna pompam foarte multe anunturi de angajare. La fel, un generator mare de recrutare este site-ul Olx. Si acolo avem anunturi si recrutam. Avem si pe site o pagina dedicata de cariere”, a explicat reprezentantul Fan Courier.
Fan Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. Compania a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat, pozitie consolidata constant datorita investitiilor si serviciilor cu valoare adaugata noi, introduse permanent. Organizatia estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu pana la 15% in 2020, la aproximativ 190 milioane euro, luand in calcul cifra de 166 milioane euro prognozata pentru 2019.
Sursa: wall-street.ro