Camelia Șucu: „dacă nu ne susținem unii pe alții, nu avem ce să le transmitem copiilor noștri”

Family-Business-Network-Romania-FBN-Romania-conferinta-afaceri-de-familie-camelia_sucuCamelia Șucu spune fără ezitare că în mediul afacerilor de familie își regăsește „sursa, resursa și adevărata valoare”. Remarcă afluxul de tineri și vede în aceasta o premisă a dezvoltării businessurilor românești: „Am înțeles cât de important este să înveți că dacă nu ne susținem unii pe alții, nu avem ce să le transmitem copiilor noștri” – fragment din articolul dedicat asociatiei afacerilor de familie – FBN Romania in revista Economistul decembrie 2018

Doamna Camelia Șucu, dezvolta si conduce afaceri de familie si este  membra a Asociatiei Family Business Network România .

Cunoscută prin intermediul afacerii cu mobilă de lux Class Living, a investit aproximativ 5 mil. euro în Piaţa de Gros Abundia, proiect pe care îl dezvoltă din 2010. Piaţa, situată în zona Berceni, are o suprafaţă de 12 hectare şi 25.000 mp construiţi şi este ocupată în proporţie de 85%, iar Camelia Şucu vrea să facă în acest loc „singurul pol de aprovizionare business to business” cu legume.

Medic de profesie, Camelia Şucu a începutul afacerile în domeniul mobilei la începutul anilor ’90. În 2007  ea a vândut acţiunile Mobexpert pe care le deţinea pentru aproximativ 40 de milioane de euro, dar a rămas acţionar unic la Class Living. Ea mai deţine şi magazinul Natuzzi.

Asociatia Family Business Network România (FBN România) a fost înfiinţată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.

 

Afacerile de familie, o voce în economia românească

Comments are closed