Camelia Șucu spune fără ezitare că în mediul afacerilor de familie își regăsește „sursa, resursa și adevărata valoare”. Remarcă afluxul de tineri și vede în aceasta o premisă a dezvoltării businessurilor românești: „Am înțeles cât de important este să înveți că dacă nu ne susținem unii pe alții, nu avem ce să le transmitem copiilor noștri” – fragment din articolul dedicat asociatiei afacerilor de familie – FBN Romania in revista Economistul decembrie 2018
Doamna Camelia Șucu, dezvolta si conduce afaceri de familie si este membra a Asociatiei Family Business Network România .
Cunoscută prin intermediul afacerii cu mobilă de lux Class Living, a investit aproximativ 5 mil. euro în Piaţa de Gros Abundia, proiect pe care îl dezvoltă din 2010. Piaţa, situată în zona Berceni, are o suprafaţă de 12 hectare şi 25.000 mp construiţi şi este ocupată în proporţie de 85%, iar Camelia Şucu vrea să facă în acest loc „singurul pol de aprovizionare business to business” cu legume.
Medic de profesie, Camelia Şucu a începutul afacerile în domeniul mobilei la începutul anilor ’90. În 2007 ea a vândut acţiunile Mobexpert pe care le deţinea pentru aproximativ 40 de milioane de euro, dar a rămas acţionar unic la Class Living. Ea mai deţine şi magazinul Natuzzi.
Asociatia Family Business Network România (FBN România) a fost înfiinţată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.