Adrian Mihai, cofondator Fan Courier, spune că programul de guvernare arată bine, iar investiţiile în infrastructură sunt binevenite, dar problema va fi în momentul punerii lor în aplicare, astfel că cel mai important lucru este punerea în aplicare a promisiunilor făcute.
„Am văzut câteva lucruri bune legate investiţiile în infrastructură, noi fiind o firmă care ţinem foarte mult de infrastructură, ne dorim foarte mult să reuşească să pună în aplicare acele investiţii. Creşterea investiţiilor a fost un lucru bun, ajutorul cu care încearcă să ajute guvernul industriile afectate este bun, dar sper să reuşească să îl şi pună în aplicare. Fiecare guvern la început a venit cu proiecte frumoase, dar problema lor a fost punerea lor în aplicare”, spune Adrian Mihai, cofondator al companiei de curierat Fan Courier.
Totodată, Adrian Mihai este de părere că menţinerea la acelaşi nivel al taxelor şi impozitelor este un lucru bun pentru că înseamnă predictibilitate, dar este important ca acest lucru să se pună în aplicare.
Reprezentanţii Fan Courier au anunţat recent că vor ajunge anul acesta la afaceri de 1 mld. lei, dar acest lucru depinde de cum va arăta luna decembrie. Adrian Mihai spune că anul acesta compania de curierat este foarte aproape de pragul de 1 mld. lei, cu o diferenţă de doar 5-6 milioane lei.
„Eu cred că industria de curierat va fi pe trend crescător, dar nu cu aceleaşi creşteri ca în 2020, pandemia a ajutat industria de curierat să ardă câteva etape, în 2020 am ars cam 2-3 ani”, adaugă Adrian Mihai.
Înființat în 1998 de către Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrașcanu, FAN Courier, o afacere de familie membra FBN Romania se plaseaza pe primul loc in Top 15 Superbrands in Romania editia 2017, cu un salt important fata de editia anterioara a studiului derulat de BDR Associates