Adrian Mihai, CEO/co-fondator FAN Courier: „Principala îngrijorare în mediul economic este riscul reintroducerii de restricții de circulație pentru populație”

Dacă în alte veri tema principală de discuții din comunitatea de business viza rutina și destinațiile de vacanță, de această dată, Forbes România i-a provocat pe cei mai cunoscuți jucători din mediul de afaceri local să răspundă unui scurt chestionar, într-un context special, în care vara lui 2021 ar trebui să reprezinte o așteptată revenire la (noua) normalitate.

 

 

Iata ce raspunde domnul Adrian Mihai, CEO/co-fondator FAN Courier, afacere de familie membră a asociației FBN România:

 

Adrian Mihai, CEO/co-fondator FAN Courier, afacere de familie membra a asociatiei FBN Romania

Planuri de business

După ce am încheiat 2020 cu venituri care au depășit pragul de 1 miliard de lei, pentru 2021 am luat în calcul două scenarii de creștere: unul care pleca de la premisa că pandemia va scădea în intensitate, iar altul care pornește de la ideea că pandemia își păstrează dimensiunile și efectele. În prima variantă, care în economie se traduce printr-o revenire la normal a activității, estimările noastre erau de 10% creștere față de 2020. În al doilea scenariu, estimările noastre vizau un avans de 15% al afacerilor. Pentru 2022 este încă prematur să vorbim despre cifre, însă strategia noastră pe termen lung este să ne consolidăm afacerea menținând un ritm al investițiilor constant. 

Vacanță în țară sau în străinătate

Da, voi pleca în vacanță împreună cu familia deoarece avem nevoie să ne încărcăm bateriile după un an greu. Vom merge în străinătate. Toți colegii mei au vacanță, este un drept al nostru, al tuturor, să ne refacem după luni în care am muncit din greu. Vacanțele se planifică astfel încât activitatea noastră curentă să se desfășoare în condiții normale.

Sursa: Forbes

Comments are closed