Ivatherm este o marcă cu un potenţial de creştere mare, capabilă să dubleze cifrele în următorii 3 ani. Creşterea cea mai mare va veni din cele mai mari trei pieţe în care suntem prezenţi cu parteneri foarte serioşi, China, India şi Rusia. Prioritatea noastră este adaptarea strategiei şi campaniilor care ne-au adus succes pe piaţa locală, la internaţional. Cercetarea şi dezvoltarea de produse noi, inovatoare, eficiente vor fi adaptate acestor pieţe.
A doua prioritate este analiza şi implementarea schimbărilor necesare pentru un impact cât mai mic asupra mediului şi diminuarea amprentei de carbon. Încercăm să facem fiecare produs mai sustenabil prin schimbarea ambalajului şi înlocuirea lui cu plastic reciclat sau reciclabil. Lucrăm de asemenea la crearea de produse în ambalaje speciale cu care clienţii vor putea să reumple flacoanele vechi achiziţionate anterior. Ca întotdeauna, urmărim trasabilitatea fiecărui ingredient şi alegem ingrediente naturale, hipoalergenice, provenite din surse controlate.
Accelerarea digitalizării este o altă prioritate. Până acum doi ani eram un brand şi o companie „brick and mortar”, cu vânzare exclusivă în farmacii, dar astăzi am devenit şi un brand digital. Campaniile de digital performance şi promovarea prin social media care a devenit „new media” ne-a adus creşteri de 20% chiar şi pe timpul pandemiei. În următoarea perioadă vrem să implementăm strategia care are succes în România în toate cele 18 ţări în care suntem prezenţi. În acest moment construim împreună cu partenerii noştri platforme digitale de e-shop în limba arabă şi în limba rusă.
„100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA” este singurul anuar al Business MAGAZIN organizat sub forma unui clasament, în care criteriul de departajare este poate cel mai subiectiv „activ” al unei persoane: imaginea. Proiectul a fost gândit de la început cu scopul de a arăta că reuşita în business ţine mai ales de impact şi inspiraţie, de oamenii care conduc businessurile din România şi de felul în care pot ei să influenţeze în bine alţi tineri antreprenori şi manageri aflaţi la început de carieră, practic cele două lumi în care este construit şi universul Business MAGAZIN.
În 2010, la prima ediţie a proiectului, voturile se realizau prin trimiterea solicitărilor prin e-mail, de către fiecare membru al echipei Business MAGAZIN, bazei de contacte formate din CEO şi antreprenori avute la îndemână de fiecare redactor. Încă de pe atunci, fiecare votant avea opţiunea să voteze 10 dintre directorii executivi sau fondatorii de companii pe care îi admiră de pe piaţa locală, astfel încât să acumulăm un număr suficient de voturi pentru stabilirea unui clasament format din 100 de nume. Ulterior, voturile erau înregistrate într-o bază de date Excel de către redacţie şi stabilit clasamentul final. În urmă cu doi ani însă, am realizat că echipa Business MAGAZIN este mult prea mică pentru amploarea tot mai mare a businessului din România, pentru efervescenţa cu care apăreau businessuri noi, pentru geografia investiţiilor străine sau pentru numele noi de executivi care apăreau la conducerea companiilor din România. Prin urmare, am decis să „democratizăm” voturile admiraţiei printr-o colaborare cu platforma Undelucram.ro, care ne ajută, pe de o parte, să avem acces la o bază de votanţi mai mare, precum şi prin faptul că oferă antreprenorilor sau managerilor din orice zonă a ţării, celor la care noi nu am avut acces până acum, de a-şi manifesta admiraţia faţă de colegii din mediul de afaceri. Totodată, am deschis astfel lista nominalizărilor către toţi liderii afacerilor din România – prin intermediul platformei, au putut fi votaţi şi manageri care nu apăreau în lista de nominalizări construită de noi.
Mai multe detalii puteţi citi în CATALOGUL 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA – ediţia 2021.
Ivatherm este o afacere de familie si membru al asociației Family Business Network (FBN) România.Asociația Family Business Network România reunește un număr de 29 de membri, număr ce este în creștere. Acești membri sunt lideri de piață în mai multe ramuri ale economiei naționale, cu o cifră de afaceri de circa 3 miliarde de Euro pe an și circa 18.000 de angajați. Președintele Family Business Network România este domnul Florin Madar, proprietar și CEO al afacerii de familie TEMAD și, alături de doamna Anca Vlad (Fildas/Catena), Adrian Mihai (FAN Courier) și Dan Ștefan (Autonom), Gabriel Marin (Flame Data Technologie) și Mihaela Hărșan (Secretar General) formează Consiliul Director Family Business Network România.
Începând cu anul 2015, FBN România a devenit membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.
La acest moment, din Family Business Network România fac parte 29 de companii: Adrem, Agricin, Amset, Arena City Mall, Autonom, Bog’art, Cristim, Dinamic 92, DMF Poliplast, Electra, Eximtur, FAN Courier, Fildas/Catena, Flame Data Technologies, Global Vision, Imob Piatra Neamt, Integrata Pascani, Ivatherm, M&M Product, Novaintermed, Piata de Gros, Sandra Trading, Secom, Secpral Pro, Skela, Tecnostar, Temad, Tester, Transavia
Sursa: Ivatherm, BusinessMagasin